I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


29. des. 2013

Årets første 2013/2014

Da er årets første frø i jord. Selvfølgelig blodbeger. Men om ikke lenge så kommer andre i rask rekkefølge. Den neste tenker jeg blir prydgress - flerårig. Så vil det gå i ett til plantene kan flyttes ut i drivhuset. Det fikk jeg forresten satt opp nå på sensommeren! Mitt første drivhus som jeg foreløpig er ganske fornøyd med. Etter de små stormene vi har hatt så langt i år, ser det ut til at det holder stand enn så lenge.

 Vi har vært heldige her nede i sør i forhold til vest- og østlandet. Jeg fortsetter å krysse fingrene :-)




1 kommentar:

Blogger sa...

According to Stanford Medical, It's really the ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh an average of 42 pounds lighter than we do.

(And realistically, it has NOTHING to do with genetics or some secret diet and really, EVERYTHING to around "how" they are eating.)

P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

CLICK this link to reveal if this brief test can help you unlock your real weight loss possibilities