I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


3. jan. 2014

Kaktusspirene 2 år etter...

En liten oppdatering av kaktusene som ble sådd 2 år siden. Første innlegg om disse ble gjort her og spiren er omtrent 2 uker gammel hvis jeg ikke husker helt feil... Bilde under.


I dag, altså 2 år etter, har de grodd seg godt til. De er ennå ganske små. Nå vet ikke jeg hvor store disse kan bli, men det er jo spennende å følge med dem :-)


Og fortsettelsen følger ;-)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så moro! Kaktus har jeg forsøkt å så flere ganger, men det har ikke gått bra, de kommer såvidt opp av jorda, og så forsvinner de en etter en. Mistenker at jeg tar livet av de med omsorg og kjærlighet. ;)

Ønsker deg en riktig god helg

Margareth sa...

Ja en ting er sikkert, det tar tid!! Spirene kom ganske kjapt, men de vokste liksom ikke. Men etterhvert fikk de litt mer fart på seg. Det var noen få som forsvant, men de fleste overlevde og har bare blitt større. Morsomt å se hvordan de forrandrer seg! Den ene har liksom fått et ekstra "hode" og nålene har endret farge fra hvit til rødt! Spennende :-)

blogger25 sa...

flott artikel du burde hatt slik design som denne