I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


7. jan. 2012

Helt vilt…

Hva skal man finne på å gjøre på en lørdag – tidlig i januar – i gråvær…? Tja… en tur i dyreparken f.eks! De har jo åpent hele året. Det finnes masse spennende å se på samtidig som du får deg en god gå-tur!

Løvene er noen fantastiske kattedyr. Men samtidig er de skremmende… og STORE!

Damien vs Lionking

LøvinneneLions gone wild

Ser ikke ut som om de kjedet seg hvertfall… *kremt*

Lionking with attitude

Skogens konge. Et mektig dyr det også… her er hele familien samlet.

Skogens konge

Etter å ha stotret rundt parken på stive bein (is over alt) fant vi litt varme oppe i fuglehuset og apehuset..

Flamingo sleeping

“Silkeaper” er utrolige morsomme!

DSC_0195DSC_0198

DSC_0174

 

“Rød Panda”

Har du sett noe så nuttelig da!!!! Skulle gjerne hatt den med hjem…

 

 

 

 

 

 

 

Til slutt en som ikke er så søt eller morsom..

DSC_0188

Jeg må si det har vært en kjempefin tur i dyreparken i dag. Og for alle som ikke har vært der utenom sesongen… jeg anbefaler dere virkelig å ta en tur. Det er for det første billigere, (om du ikke har årskort) gratis parkering og ikke minst – det er ingen trengsel!! Det var så utrolig deilig å kunne rusle rund i fred og ro. Noen ganger helt for oss selv også. Virkelig den beste måten å ta inn det meste parken har å by på uten om sesongen Smilefjes

På vei hjem måtte jeg innom Plantasjen. Trengte sårt vermikulitt – endte opp med perlitt…pluss litt til…!!! De har jo begynt å selge frø folkens Smilefjes som blunker Fikk med meg et par pakker (!) og noen minidrivhus…

DSC_0116

 

 

 

 

 

 

 

Nå er “galskapen” i gang her i huset.. Da jeg ikke kan begynne med å så de fleste av disse sortene – fikk jeg med (eller rettere sagt, min MANN) en pose med div kaktusfrø som kan sås hele året. Så dette er min manns prosjekt (hvis ikke ho mor i huset tar over…*klø klø klø i fingre…*)

2 kommentarer:

Margareth sa...

Ja jeg har også bestillt frø i dag. Yeyy!!

Margareth sa...

Såååå spennende!! Du poster vel liste over hva du har bestilt ikke sant?? :-))) Jeg må nøye meg med noen få pga plassmangel. Kan være like greit ellers ville bankkontoen ha vært konstant tom... !!! hehe