I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


4. jan. 2012

Årets første er i jorda…!!!

Endelig….

Lenge siden siste livstegn men sånn går nò dagan…. Meeen som sagt, endelig, årets første sådd er i jorda. Blodbeger à 2012 er klar for spiring. Sådd 1 januar, så det burde være enkelt å følge antall dager til spiring osv… så er det bare å glede seg til dette:

blodbeger

Men mens vi venter … Hva med litt husmortrim?

Husmortrim

1 kommentar:

Margareth sa...

Hei Margareth! Først et riktig godt nytt år til deg. Og så til noe så utrolig pussig og sammentreffende. Jeg forsøker meg på en liten gjennomgang av alle mine blogger jeg følger, og de som også har lagt seg som følger. Jeg vil gjerne innom disse og ønske godt nytt år :-) Men du var en av dem jeg hadde problemer med å finne bloggen til da jeg ikke kunne finne en kopling til din blogg i din profil. Og som et "troll ut av esken" så dukker bare innlegget ditt opp i blogglisten - og der var Margareth. Jeg har nemlig laget meg en egen Bloggliste over de som har valgt å følge bloggen min, så da skal jeg få lagt også den fine bloggen din med der.

Nå er sesongen snart i gang - til helgen tenker jeg.