I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


6. jan. 2012

Har vært på Grønt Fokus…

Oooh der er det en del som frister ja… Fant drivhuset jeg vil ja…en gang…i fremtiden… “sukk”

Men fikk nå tak i det jeg var på jakt etter. Undervanningsbrett m/kapillærmatte og plantelys… Så nå er jeg klar til de små spirene! Burde begynne om 4-5 dager etter fjordårets beregninger.

DSC_0119

 

Måtte forresten også ta med en arbeidsbakk med jordsoll og jordskuffe. Et must når priklingen begynner!

“Minigartneriet” mitt rommer ikke så innmari mye, men her får jeg i alle fall plass til mange flere “små” enn det jeg gjorde i fjor. 55 cm bred og 125 cm lang..

Jepp jepp…mange blomster små – store gleder vi får Smilefjes med åpen munn

1 kommentar:

Margareth sa...

Hei og hå!

Så spennende dette så ut da! Blir sikkert knallbra.
Rykker i frøsåingsfoten min også kjenner jeg.