I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


30. jun. 2012

Blomstring i tussmørket…

Jeg får bare bite i det sure eple og innse at brunsneglene finnes i min hage også. Fant noen stykk som gomlet i seg på bladverket til Ipomoea. Frem med saksa!

Men siden jeg først var ute i tussmørket og sjekket plantene, kunne jeg like godt ta noen bilder i slengen..

Tageges og Nikotiana

DSC_0016DSC_0017

 

 

 

 

 

 

Nemophila Discoidalis og Pelargonium “White Butterfly”

DSC_0021DSC_0023

 

 

 

 

 

 

Fuchsia ukjent fra Plantasjen og Beacon Rosa

DSC_0031DSC_0033

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Black Velvet appleblossom og ukjent pellis/henge

DSC_0032DSC_0036

 

 

 

 

 

 

Fylt rosa Sufrina og Geranium

DSC_0047DSC_0058

 

 

 

 

 

 

Ukjent (mulig jødeblomst) og Potentilla

DSC_0055DSC_0059

 

 

 

 

 

 

Cosmos og Surfina

DSC_0045DSC_0039

 

 

 

 

 

 

Til slutt enda en rosa fylt surfina samt ukjent gul rose.

DSC_0041DSC_0068

 

 

 

 

 

 

Nå venter vi alle på litt mer sol og varme slik at det blir litt mer futt i blomstringen!!

GOD HELG!!

Ingen kommentarer: