I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


11. mars 2012

Flere frø i jorda…

I helga har jeg fått ryddet litt inne på planterommet og dermed også fått mer plass! Yay!!! Så da kunne jeg sette igang med neste så-runde. I dag har jeg sådd følgende:

Nemophila discoidalis – Black Beauty

Hibiscus acetosella – Red Shield

Lavatera trimestris – Pink Blush

Lathyrus odoratus – Cupid

Zinnia elegance – Tropisk fargeblanding

Tagetes erecta – Vanilla

Dianthus barbatus – Mix

Nicotiana x sanderae – Avalon Appleblossom

Sistnevnte var en utfording å få sådd!! Jeg har ikke sett noe så små frø før og var ikke sikker på hvordan jeg skulle få dem ut av pakka…Var jo bare støv jo….! Men tror jeg fikk de fleste (ca 20 stk..???) ut til slutt…

DSC_0097

Blir jo interessant å se om det blir noen spirer av dette..

Og så har Heleborus begynt å spire!! Smilefjes med åpen munn Ennå er det bare så vidt et par av dem har kommet opp av jorda (hvis du bruker lupe kan du se de på hver side av kantene på pottene)  – men det er i alle fall liv !!!

DSC_0099

Og da er jeg fornøyd Hett smilefjes

Ha en flott søndags kveld videre !!

Ingen kommentarer: