I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


18. mars 2012

Cobea Scandens (klokkeranke) uke 8…

Nok en liten oppdatering på klokkeranke-prosjektet. Dagens mål er ca 45 cm og det ser ut som om den fortsatt trives. Jeg ser at bladene ikke er så mørke lenger – det kommer nok av at de ikke står under plantelys men får vanlig dagslys for tiden.

Cobea1 180312

Etter at jeg toppet plantene har det kommet en del sideskudd helt fra første ordentlige pladpar. Tenker nok at de blir mer buskete etter hvert Smilefjes

Cobea3 180312Cobea4 180312Cobea6 180312

Cobea2 180312

Cobea5 180312

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er morro å se at den blir større og større! Det er ca 2 md til den kan flytte ut..spørs om den er dobbelt så stor/lang da? Vi får se Smilefjes som blunker

God søndag!!!

1 kommentar:

Anne på Moseplassen sa...

Hei :)
Duverden så flott den så ut da! Godt på vei, blir herlig flor :)
Jeg kan ikke se at denne bloggen står på liste hos www.hageblogger.no . Jeg setter deg nå inn, om du ikke vil stå på liste så er det bare å si i fra til meg på Hageblogger.no eller moseplassen så tar jeg deg av igjen.