I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


24. mars 2012

Jeg fant jeg fant…!!

…under all “Flekkerøyskjegget” som har spredd seg lik ild i tørt gress…. Noe som begynner på L….

Eller, jeg er ikke sikker. Jeg trodde dette kunne være Lavendel, MEN da jeg uheldigvis under lukingen fikk dratt opp en, så seg at det var løker. Jeg har alt for lite greie på dette – men jeg trodde man sådde lavendel av frø?! Der igjen så er det mange forskjellige typer. Noen som kan bekrefte elle avkrefte at dette er Lavendel??

DSC_0143DSC_0144DSC_0145

Den på bilde nr 2 ble offer for en “litt” for hardhendt luking…..

Oppdatering!! Mysteriet løst… dette var visst en perleblomst etter det jeg kan se… Koselig med denne i hagen uansett Smilefjes

2 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Dette er Perleblomst, helt riktig! Lavendel er også flott, men den har røtter i steden for løk!

Ønsker deg en fin kveld.

Marit sa...

Ja, det er perleblomst. Lavendel er mer en halvbusk, så den sitter godt fast i bakken. Men perleblomster er kjempefine de også. Ha en fin søndag!