I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


14. nov. 2010

3 ting jeg liker..

Jeg hiver meg på utfordringen til Turbolotte og poster bilder av 3 ting jeg liker!

Det første som står høyt på listen min for tiden er mitt nye akvarium!!  Fikk dette for drøye 3 uker siden og jeg storkoser meg med det og fiskene. (ser ikke bort fra flere på nyåret)

Mitt nye akvarium 

Som nummre to på listen har jeg min mye bil! Det ble en god oppgradering fra min lille “alt er manuelt” Toyota Yaris! Jeg storkoser meg på veien nå! (spesielt når jeg kan suse forbi andre i stedet for å snirkle forbi som en skilpadde….)

Bil Sist men absolutt !! ikke minst, min mann! Jepp jeg liker ham veldig godt! Spesielt når han er i sitt barnslige humør, finner på sprell og noen ganger jager meg rundt i stua og holder meg ung! Og dager jeg kommer hjem fra jobb og middagen står klar og han møter meg i døren med kyss.. da er det ingen ting jeg liker bedre enn ham :-)

3

Til slutt.. G O D  F A R S D A G  til alle fedre i dag :-)

2 kommentarer:

Margareth sa...

Så fiiiint!!!!!!
Men du må legge til linken din på siden min så andre kan se det! Du høyreklikker på tittelen i innlegget dit, kopierer linken, så klikker du på den lyseblå lille linkegreia under innlegget mitt, der du ser bilde av Ellen. Og limer inn linken der.
Yeeeyyyy!!!

Margareth sa...

Å det var 3 fine ting:) Jeg tror katten liker akvariet også:)