I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


21. nov. 2010

Siste søndag før advent…!

Det er jo helt utrolig å fort dagene går nå! Bare en uke igjen før 1 søndag i advent og 4 uker til jul! Kanskje på tide med noen førjuls-forbredelser snart? Jeg har helt ærlig ikke begynt å tenke så mye på jul ennå…

For øyeblikket er det all snøen som daler ned jeg har i tankene. Heldigvis har vi nabo som brøyter, så snøen blir ryddet unna…om ikke vi er første mann på lista – så blir det tatt i løpet av dagen :-) Og det skal ikke jeg klage over! Småfuglene tar seg en liten pust i bakken. Det er nok ikke så lett for dem i disse tider når snøen ligger høyt over bakken, derfor oppfordrer jeg alle til å huske på dem i disse nermeste månedene og legger ut masse god mat til dem :-)

gulspurv

Ellers er de fleste i huset ganske slække i dag! En ganske så typisk søndag vil jeg si. Så nå som sola allerede har tatt kvelden, og vi “voksne” ser på film, ligger katta å drar seg på sofan. Det er hva jeg vil kalle et skikkelig katteliv!!

Ellef1Jeg må si at dette er noe av det jeg misunner kattene til tider! Ingen bekymring over hode. Så lenge de får mat/vann, et varmt sted å være samt masse kos, så kan du ikke finne et lykkeligere dyr :-)

Sitter forresten her å sipper etter å ha sett “Facing the Giants” Utrolig god og fiiiin film !!

1 kommentar:

Margareth sa...

Herlig bilde!!
Ja her ligger de rett ut mine også.