I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


20. apr. 2012

Cobea 3 md etter…

De tre månedene har jommen gått fort må jeg si! Og aldri har jeg hatt en plante som har vokst noe så voldsomt som denne har. Det er egentlig greit å få dokumentert utviklingen det første året, for da vet jeg hva jeg har i vente til neste år. Etter 3 toppinger er resultatet som følger:

DSC_0004

Og en liten oppdatering av Clivia er vel også på sin plass…

DSC_0010

Det kommer seg ja..om noen dager er vi i full blomst Smilefjes med åpen munn

2 kommentarer:

TurboLotte sa...

Hjelpes for en vekst!! jeg toppet mine i dag. Kanskje litt sent. Men helledussan som de vokser når de først er i gang.

Krepsemor sa...

Oj! Dette ligner en jungel =) Kanskje du har sådd litt tidlig? Jeg sådde hvit og blå den 3.mars! Men de burde vært sådd i beg./midten av februar. Men så er det slik at jeg har ikke drivhus å sette de i ennå.......Planterommet er lite, ca. 4 kvm, og det er allerede fullt av andre spirer =)
Min Clivia kommer også med en vakker blomst nå! Jeg gav den ny jord etterat knuppen hadde begynt å komme opp, men håper ikke den tok skade av det! Bedre jord var uansett sårt tiltrengt!
Ønsker deg god helg!