I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


10. juli 2011

Pellisblomstring…

Før flytting så må jeg nok klippe ned litt av pellisene mine, ellers vil jeg ikke få plass til alle 100+ på flyttelasset. Det er jo litt trist når de blomstrer så fint for tiden. Men jeg trøster meg med at de kommer igjen og er like fine !

Her er et lite utvalg av de som er i blomst.

Pellis1-horz1pellis3-horzpellis5-horz

Det er fortsatt en haug med pelliser som ennå ikke har blomstret for meg, så de gleder jeg meg veldig til å se. Jeg trenger SÅRT noen pellis-trapper! Er det noen som har en ide om hvor man kan få tak i noen litt høye (ca 4 hyller) som skråner oppover..så rop utSmilefjes

Ingen kommentarer: