I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


12. juli 2011

Likestilling…

Det kan se ut som om det har spredd seg til dyreverdenen… Ellef krever sin rett og har tatt over stillingen som “Vakt-katt”. Svalene var vel heller lite imponert over stuntet og krever Tinka reinsatt som vakt-hund!

DSC_0050 

Ellers lurer jeg på om det er noen som kan komme med tips om hva slags hageredskaper jeg bør anskaffe meg, et must til blomsterbed og planter… ?! Alle svar mottas med stoooor takk Smilefjes med åpen munn

1 kommentar:

Margareth sa...

Artig bilde, det får frem smilet :) De er rare, pusene.
Takk for kommentar på bloggen min. Drivhuset mitt er 10,5 m2, så det er ikke blandt de største, men passende størrelse for en hobby-gartner som meg :)

Hageredskaper? Hmm... Det er mange svar på det spørsmålet. Tror det varierer. Jeg kunne ikke klare meg uten de små blomsterspadene. Har mange av dem. Ellers er saks og stikkspade mye i bruk i min hage.

Så hyggelig at du linker til bloggen min. Jeg skal linke til din blogg også :)