I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


11. juli 2011

Bare litt frustrert kanskje….?

frustration

Ja sånn kjennes det ut for meg om dagen. Frustrasjon over å ikke ha en hage å pusle rundt i. Luke og stelle, nyte og ta bilder av! Få fingrene fulle av jord, knær og lår ømme etter å ha sittet på huk pga ugress! Frustrert over å bare måtte vente på på få flyttet! Leve i kasser og ikke ha oversikt over noen ting lengre! Frustrert over at det er for langt å kjøre til ny leilighet for å få malt litt… Ikke det at jeg hadde klart det akkurat nå, men lysten er i høyeste grad der!!

For øyeblikket føles det som om jeg lever i et vakum. Kan ikke gjøre noe her eller noe der…

Jeg bruker en del tid på å surfe rundt på forskjellige hageblogger, og jeg må mildt sagt si at jeg er mektig imponert over hvor mye kreativitet og dyktige hagemennesker det er der ute (og dette er jo bare her i lille Norge) Ikke rart jeg sitter her og tripper… Jeg vil også!! Lengter etter å få sådd frø igjen. Ikke minst må jeg si jeg er frustrert over å ikke ha drivhus!! Høyest på lista er akkurat dette, men jeg må nok bare fortsette å være tålmodig !

Jeg er nok ikke alene om å ville ha alt på en gang…*kremt*.. men en ting om gangen heter det…så jeg drar på meg “tålmodighetsmasken” og titter videre i bloggverden for å få flere ideèr og mer inspirasjon !

 

Ingen kommentarer: