I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


28. sep. 2010

Katteliv blandt blomstrende hverdag..

I helgen klarte jeg så vidt å karre meg opp fra vannrett stilling for å ta med vårt lille besøkende til en katteutstilling i Tønsberg. Det er utrolig spennende å se alle de forskjellige katte-rasene som finnes. Nå var det selvsagt kun et lite utvalg av alle de rasene som finnes, men det var fler enn de jeg hadde hørt om før!

De fleste bildene er tatt igjennom gitter da de alle satt i bur, så kvaliteten er så som så med bildene. Men jeg må jo få med meg noen av de mange vi så!

De fleste vet jeg ikke hva er da jeg har en hukommelse som en gullfisk…men de første to kattene her er nå hvertfall Persere.

DSC_0077 DSC_0083

Nydelig katt med lett gråsjatteringer i pelsen. Har ikke peil på rasen…

DSC_0079

DSC_0097 DSC_0104

En av min kjæres favoritter (samt meg) er Norsk Skogskatt. Et nydelig eksemplar her!

DSC_0099

DSC_0096 DSC_0098

DSC_0105 DSC_0106

En diamant av en katt… Bengal! Også en av mine favoritter.

DSC_0120

DSC_0117 DSC_0125

Etter å ha sett den siste katten i denne billedserien har jeg oppdaget at ikke alle katter er nydelige…

Denne katten gav meg fornemmelse av å dumpe midt inn i en skrekkfilm!! Jeg tuller ikke… ikke bare var den skummel å se på…men da den så oss og åpnet kjeften for å mjaue, så kom det en lyd som gav meg gysninger ned over ryggen!!! Det var et mjau som var så rustent og hest at det hørtes ut som et av de udyrene som du..ja…ser på skrekkfilm… *grøss*

DSC_0126

Over til blomsterhjørnet! Jeg har fått to nye pelliser av ei jeg jobber sammen med (hun skulle kaste dem i søpla!!!) Hun vet ikke hva den heter, men jeg går ut fra at den er fra Pac. serien. Jeg synes de er veldig søte :-)

DSC_0132 DSC_0134

Men nå får jeg karre meg avgårde til kiro… kan ikke fortsette i denne vannrette stillingen lengre!

Ingen kommentarer: