I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


17. jan. 2011

Tenk man blir aldri for gammel…

…til å lære noe nytt! Og det er noe å glede seg over Smilefjes En enkel ting som å lære å lage en header av egne bilder er super morro! Det er utrolig mange blogger “der ute” som er inneholder flust av ideèr om hvordan gjøre sånn og slik… Denne bloggen hjalp meg med header i dag. En  helt enkel og grei måte for ei som er ganske så blåst på det området. Nå gjorde ikke jeg alt som sto der. Jeg tok det enkleste og var fornøyd med det.

Vinter 2010

Kombinasjonen av disse to bildene passet forresten perfekt i dag! Det er vinter, samtidig som frost-røyken ligger som et tåkelag over landskapet. Vakkert!

Har forresten bestilt noe i dag…. Fra Tv-shop av alle steder!! Jada jada…har da hørt det før… Men nå vil jeg bli kvitt noen ekstra - og da jeg for tiden ikke har overflod av kronasje til å melde meg inn på SPENST for å Danse Zumba, så er dvd’er hvor en lærer det hjemme i sin egen stue et bra alternativ!

ZUMBA11

Det skal visst også være vekter med i denne pakken. Så neste uke når dette ankommer i posten, blir det full rulle for Herr og Fru W ! ! Ha-haaa enda en ny ting for oss å lære Smilefjes med åpen munn 

(jeg får vel gi en oppdatering om hvordan dette går fremover…..)

Ingen kommentarer: