I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


23. juli 2010

Et innslag av gamledager på en fredag…

Så var det fredag igjen! Jeg simpelthen elsker fredager og helg :-) Det er tiden for å senke skuldrene og ikke bekymre seg over ting en skulle hatt gjort på jobben dagen etter…for det må vente til mandag uansett.

Her på gården er det en gammel låve. Den er ikke så mye i bruk lengre da den heller er litt falleferdig! Men det kan jo bli noen greie bilder ut av det! Jeg prøver meg nå frem….samtidig som jeg drømmer om et nytt kamera…*kremt*

Nåja. Det kommer sikkert en gang det å..

  DSCN3763 (2)DSCN3762

 

dør

Vi har besøk denne helgen av Sandra-snuppa!! Det skal bli koselig :-) Er en stund siden sist nå.. Så her skal det bli grilling, ekspedisjoner ute i åkeren og kattekoooooooss….!!

DSCN3767

Tid for marshmallows!!!!! See yah!

Ingen kommentarer: