I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


18. juli 2010

Et vindu med utsikt…

Det tar litt tid å komme seg i orden i nytt hus. Vi har bodd her i 3 uker nå og enda mangler vi gardiner i stua og kjøkken. Det må et malinstrøk til på alle vegger samt maling av tak. Jeg har hørt at høsten er en fin tid for innendørs aktiviteter? :-)

Ny sofa venter vi også på! Den skulle bli levert i midten av juli, men pga ferien kan jeg tenke meg at den ikke kommer før i begynnelsen av agust. I mellomtiden må jeg bare nøye meg med den gamle nedslitne vi har – mens jeg kikker på bilder av den nye… hehe

SofaOrion heter denne og den kommer med brunt skinn istedet for sort som på dette bildet. Go plass er det også i den! Så her kan vi breie oss ut på sene høstkvelder og nyte kvelden med stearinlys og kanskje en god film på tv :-)

Den gamle må vi nok beholde da Ellef har lagt sin elsk på den. Vil ikke at han skal innvie den nye med klørne sine. Gardiner er ikke det viktigste akkurat nå… Det er deilig bare å sitte her og nyte naturen der ute :-)

DSCN3728DSCN3723Tinka har inntatt plassen sin på verandaen for å holde utkikk. Det kunne jo være at det skulle komme noe skummelt over åkeren som hun må jage bort… Og det skjer av og til.. både rådyr og hauger har sine plasser der ute! Revemor med 3 rev-unger er også i nærheten! Dem er det best å holde på avstand. Ikke har vi lyst til at revemor skal ha katt på menyen!!

DSCN3721Og rett på innsiden av døren har Ellef sin utkikksplass.. Må jo passe på at Tinka ikke finner på noe tull…

DSCN3726    Ps.. ser ut som om “Pink-Hippo” har hatt sin siste ridetur….

1 kommentar:

Margareth sa...

Næææhhh for en drittlekker sofa!! Og den utsikten misunner jeg deg.. veldig!!!