I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


25. juli 2010

Jasmine te og grubliser…

Søndag og en dag uten noe å gjøre?? Neida, her har det blitt ryddet, støvsuget og vasket. Dyner og puter slapp ikke unna heller…inn i vaskemaskin for en grundig vask, og så ut på snora! Phu…

Men nå sitter jeg og nyter en kopp med Jasmine te mens jeg grubler litt..

Jamsinete

Hva jeg grubler over? Tja..for det meste om ting som jeg har lyst til å få gjort her i huset. Legge fliser i gangen da belegget der er heller uappetittlig. Nytt teppe inne på det ene soverommet, male alle veggene da det bare ble malt ett strøk før vi flyttet inn. Og den elfenbensfargen som de malte med har for mye gult i seg…Grrrøøssss…. Lurer også på hvor den nermeste Kina-restauranten som serverer Dim Sum er????

Nede i kjelleren har jeg en gammel lysekrone etter mine besteforeldre. Riktignok er det bare en helt enkel en uten prismer, men med en grundig vask, litt spraymaling og nytt dekor så kan den nok bli riktig så stilig…. håper jeg.

DSCN3803

Som så mange andre i disse “hvite” dager blir den nok mest sannslynlig hvit. Vet ikke ennå hva jeg skal gjøre med lampettene… Jeg får se om det er mulighet for å få tak i noen nye litt mer stilfulle enn disse her!

Jeg måtte jo ringe mamma for å høre om jeg fikk lov til å gjøre dette først! Det er jo tross alt hennes …hehehe Fikk forresten grønt lys :-) Tror at ideen om at jeg endelig skulle bruke denne lyskrona etter foreldrene hennes var medvirkende gitt!

Men jeg er helt grønn på dette!! Hva skal jeg bruke for å få den skikkelig ren før jeg spraymaler den?? Håper det er noen kloke hoder der ute som kan gi meg litt tips!?! Jeg vet at det allerede er en del der ute som har vært igjennom samme prosedyre, og de resultatene jeg har sett har vært utrolig bra!!

Når jeg tenker meg om så er jeg faktisk glad jeg ikke sendte denne med min far ned

til Kristiansand da vi flyttet! Uansett så passer den nok mye bedre inn i dette huset enn det forrige.

Men nå begynner det straks å regne så jeg får skynde meg ut å hente vasken. Får tenke og gruble litt mer utover dagen!

Ingen kommentarer: