I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


27. juli 2010

Kald sommer og våte katter…

Nå er jeg en smule lei av denne sommeren. Skulle det altså ikke bli bra i år heller? I fjor var vi utrolig heldige og hadde kjempefint vær den uken vi giftet oss (siste uka i mai – første uka i juni) Men etter det var det rimelig grått, kaldt og vått! Ikke engang august var noe å skryte av i fjor.

Så langt i år har det vært samme tendens, grått og vått. Riktignok har vi hatt en dag innimellom hvor det har vært veldig varmt og strålende sol…men det varer bare en dag før gradestokken går ned til 15 grader igjen.. ( og det er kaldt når du forrige dagen hadde rundt 29 grader) Akkurat nå er jeg glad vi hadde to uker i Italia med strålende vær :-) Fikk virkelig en vitamin innsprøyting da. Men synd det varer så kort. Vi sliter også med litt sommerforkjølelse. Æsj.. Er bare litt lei av og til. Blir tiltaksløs både på jobb og hjemme. Skulle ha vært ute å luket rundt steinhellene ved inngangspartiet samt blomsterbeddet langs husveggen (ett som allerede var her da vi flyttet inn) Men gidder jeg det?…neeeeeiiii……

Da er det mye koseligere å sitte å lese igjennom andres blogger. Det er koselig det :-) TurboLotte og Ellea’s fantastiske blogger setter virkelig et smil om munnen min. Andre som gir meg gode følelser og inspirasjon er Til inspirasjon og I Gros hage.. Det blir flere og flere hver dag. Jeg blir så imponert…IMPONERT sier jeg!! Alt dere flittige jenter klarer!

Ellef kom hjem etter en liten heisatur i ettermiddag. Ikke vet jeg hvor han hadde vært, men det så ut som om han var våt. Merkelig igrunnen da det faktisk har vært opphold i dag. Ikke er kornaksene noe våte heller da det er litt vind ute. Jeg løftet ham opp og strøk over ryggen…. Det var ikke direkte vått, heller en blanding mellom (høres merkelig ut) lett olje og malingtynner???? Uansett, rett i dusjen for den stakkars lille uvitende pus! Mulig det var hans første dusj, ikke vet jeg, men den første han noen gang har fått her. Så fant jeg fram litt grønnsåpe som jeg vannet ut i ei bøtte. Skrudde på dusjen – fikk dynka han skikkelig un der strålen før jeg tok kluten fra bøtta og skrubbet ryggen hans!!!   

(Bilde lånt fra Cats in trouble)

Cat bimonthly showerOmtrent slik så Ellef ut i dusjen. (Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var ham!) Dakkar… men utrolig nok var det ikke et kny fra ham!!! Vi var mer enn overrasket! Her hadde vi (ja for jeg forsikret meg om at min kjære var der sammen med meg) forventet oss minst et par katteklor hver på armene, om ikke mer, så var det ikke en eneste kny å høre!!! Flinke flinke pusen min :-))))) Da var jeg imponert altså! Tea hadde nok ikke fått fult så gode skyssmål om hun var i samme situasjon…

Ingen kommentarer: