I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


24. juli 2010

Sommer, sol og maishunder…?

Jøss! Det er faktisk sol og varmt ute i dag! Ikke blåser det noe særlig heller så det er til og med mulig å sitte ute på terassen uten vindjakke! Jeg kan ikke si at jeg er noe særlig imponert av denne sommeren… minner svært om den vi hadde i fjor.

Men det menes bare at vi må nyte de få dagene vi får innimellom! Så mens jeg tok Sandra med meg ut i åkeren på en liten gåtur, var Popeye hjemme for å lage noe “godis”!! Corndogs! :-D Det er jo bare sååå godt selv om det er sååå usunt!! Men jeg eeelsker disse her! Så etter å ha vært på jakt etter maismel noen måneder, og endelig fant dem i butikken (vel å merke i samme matbutikk som jeg alltid handler i…bare på et helt annet usannsynlig sted) måtte vi jo bare lage det i dag. Mulig en ny lørdags-tradisjon? Men bare en lørdag i måneden… :-s

DSCN3783 DSCN3785  DSCN3784

Ut på tur, aldri sur. Ja det er oss det. På med gummistøvler og så i vei ned gjennom åkeren! Gummistøvler spør du? Med fare for å møte på hoggorm så prøver vi å være på den sikre siden.

DSCN3790 DSCN3789

En liten “blomster-eng” i enden av kornåkeren. Den hadde jeg ikke sett før, veldig koselig! Her pleier rådyrene å krysse åkeren også…men ingen i sikte i dag.

DSCN3791 DSCN3792

DSCN3793

DSCN3794

DSCN3795

Inne blandt kornaksene fant jeg et par søte små… Markblomster som tross hard sammenpakket jord ser ut som om trives veldig..

DSCN3796DSCN3797

…og en liten edderkopp som var i full gang med sitt lille mesterverk..

DSCN3799

Ja både store og små så ut til å trives i denne sommervarmen :-)))

Ingen kommentarer: