I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


10. aug. 2010

Det er ikke bare bare…

Har ikke funnet på så masse sprell i dag gitt! Ryggen er litt kranglete og jeg prøver å ikke krangle så mye tilbake. Det virker som om den blir litt bedre i løpet av helgen, men så fort jeg er tibake på jobb og sitter rett opp og ned, begynner den igjen :-( 

Er det ikke merkelig å stor forskjell man kjenner på kroppen etter fylte 30-35 år!! Det går liksom litt nedover-bakke - på en måte :-S. Kroppen er ikke lengre som da vi var 25. Det høres jo igrunnen ille ut, men dette er bare realiteten for oss alle. På et eller annet tidspunk må man innse at en blir edre… Det er ikke så mye som kan gjøres for å stoppe akkurat det faktum.. Men det er jo noe vi kan gjøre for å forsinke det vel…??

Enkelt og greit kan man jo si at den beste måten er rett og slett riktig kosthold og mer bevegelse… Jeg skulle ønske jeg kunne klartre i trær som jeg gjorde da jeg var mindre… Men jeg tror rett og slett av baken har blitt for tung og musklene for slappe til det!! Ha-haaaa! Når jeg nå innser mine begrensninger på noen områder, ser jeg åpninger på andre. Min hærlige mann er så god atte – han disker opp med god og sunn mat når jeg kommer hjem fra jobb – og drar meg med på turer for å få fart på blodpumpa! Det har en veldig positiv innvirkning på meg og får meg til å føle meg hundre ganger bedre enn om jeg bare skulle sette meg ned på baken hver dag etter jobb.

Å våkne hver morgen med å gi eller å få et kyss av sin kjære er jo en fantastisk måte å starte dagen på :-) Dette gir meg skikkelig positiv energi og hjelper meg igjennom en stresset arbeidsdag! Da er det ikke så ille å tenke på at kroppen “sægger” litt; fordi jeg har en mann som elsker meg og støtter meg i alt jeg gjør:-)

En Salùt til alle kjærlige ektemenn der ute !!!

DSCN3660

 

Ingen kommentarer: