I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


5. aug. 2010

Når ventetiden blir lang - tyr vi til resirkulering…

Yesssss!! Endelig skal jeg få kameraet jeg har siklet på i over ett år ! Det var på tilbud i dag og min kjære sa “selvfølgelig kan vi kjøpe det!” Lurer på om han prøver å smiske litt da han selv har et ønske om et leketøy – bare det er myyye dyrere enn mitt.

Men akkurat nå føler jeg meg som en unge som venter på julekvelden. Kameraet kommer ikke før mandag, så en hel evighet av en helg må jeg vente!! Hvordan skal jeg holde uuuuut??

Kanskje jeg skal gjøre som katten – rett og slett kul’an

Kule Ellef 

Noe annet som jeg venter veldig på er den nye sofa’n ! Det er nå straks 6 uker siden jeg bestilte den. På mandag ringte jeg får høre hvor i løypa den var (for det er ikke første gang jeg har opplevd en ordre som forsvinner – og dermed gjør ventetiden enda lengre) Fikk beskjed at den ble sendt fra fabrikken på tirsdag og de regnet med at den kom i butikken på fredag. Så dvs…ny sofa på mandag også!! :-D

Og mens vi venter…. 

DSCN3895

 

Man tager en tom kattemat-boks og gjør den skikkelig rent.

Husk å få bort all papir. Men ikke la den ligge i vann for lenge…de ruster lett.

Vær forsiktig når du tørker den – ellers er faren for rennende blod overhengende…

 

 

Neste steg er hansker! Sykehus-hansker (som jeg kaller dem) er de enkleste å bruke.

DSCN3896

 

Tre dem på hånden som beskyttelse. Dette er nemlig en nødvendighet når man arbeider med spraymaling! Man lærer av sine feil vettu ;-)

Så holder du kannen på ca 20-30 cm avstand mens du sprayer. Husk! Ha det morro med sprayingen!!! Her snakker vi barnehage-morro :-)

 

Når hele boksen er dekket av malingen – kan du sette den til tørk, eller om du ikke har tålmodighet (les meg) kan du gå videre til neste steg med det samme.

Når alt er tørt – finner vi noe pynt som kan passe. Hva som helst egentlig som er for hånden. Jeg fant et perleband som jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke til … Så da var den saken løst.

DSCN3899

Til slutt som kronen på verket settes lysestake mansjett på boksen (da det var en ekstra jeg hadde liggende) og et duftelys fra Ikea. Tenner det….og Voalà ! en ny resirkulert lysestake.

Tidsfordriv

(hva skal jeg finne på nå da…..)

1 kommentar:

Margareth sa...

Nei så utrolig stilig, Margareth!! Knall!!