I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


21. aug. 2010

Høstmarked og masse grønnsaker…..eller….???

Hmmm… tja hva skal jeg si… Høstmarked i Vivestad. Trodde virkelig det skulle være mer gardsprodusjoner, grønnsaker, bakeverk og div andre ting som har med “bønder” å gjøre. Men hva fant jeg? Joda, en og annen cowboy og en haug med loppe-stands. Jeg vil si at 90 % av det var brukt ting.

DSCN3936 DSCN3937

Skjønner jo at jeg ikke er bevandret på disse høstmarkedene, men det bar jo morsomt allikevel. Yrende liv, masse rariteter, en og annen veps…(eeeh…) Det var en kjempefin dag. Ble bare ikke fylt bil med ting som jeg “trodde” jeg skulle få tak i der..

Men en liten stand med blomster fant jeg jo blandt alle kopper og kar…

DSCN3938 Her gikk det mest i fuchsia og det var mange fine. Kanksje jeg finner noen pelliser i morgen på Bjerke? :-)

Ingen kommentarer: